7. heinäkuuta 2011

Kiitos palautteesta :)

Nyt puodissa on ollut muutamia viikkoja käytössä luotettava.fi -palautekanava, ja muutamia arvosteluja olen sitä kautta saanutkin.

Aiemmin haalin palautetta yhteydenottolomakkeen kautta, ja siellä oli alkuun tosi hiljaista. Kunnes laitoin siellä kuukausittaisen arvonnan pystyyn. Palautemäärä nousi useisiin satoihin kuukaudessa, mutta 99% palautteenantajista ei ollut koskaan asioinutkaan puodissa, osallistuivat vain arvontaan. :/

Nykyisessä palautesysteemissä kuka tahansa, myös "ohikulkija" voi peukuttaa.
Facebookiin kirjautunut voi antaa kirjallista palautetta omalla nimellään.
Ja puodista tilannut voi antaa "tähtiä" asteikolla 1-5 sekä kirjallisen palautteen, omalla nimellä tai nimimerkillä.

Palautteet ovat laittaneet myös miettimään miten asiakaspalvelu ymmärretään, ja miten eri tavoin se koetaan verkkokaupassa. Verkkokaupan asiakaspalvelua ovat näkyvillä olevat toimituskulut, toimitusehdot, riittävät tuoteselostukset, ohjeet mahdollisille palautuksille, sähköpostikirjeenvaihto, tilausvahvistuksen toimittaminen,...
Joillekin miinus voi olla konkreettisen asiakaskohtaamisen puuttuminen.
Kasvokkain kun ei tavata ja valitettavasti en voi puhelinnumeroa pitää esillä (vaikka kuluttajavirasto näin ohjeistaa), sillä olen töissä myös puodin ulkopuolella, enkä sen vuoksi voi pitää säännöllistä puhelinaikaa.

***
Lämmittää kyllä mieltä, kun jotain on osannut tehdä oikein, ja että asiakas näkee vaivan kirjoittaakseen tästä vielä takaisinpäinkin. Kiitos ihan kaikille palautetta antaneille! :)


Helteisen aurinkoista heinäkuuta kera köynnösruusujen, :)
t. Saara

2 kommenttia:

  1. http://sennin-paivarinne.blogspot.com/2011/08/syksyyn-valoa-tunnelmaa-arpajaiset.html

    No nyt on arpajaiset polkastu käyntiin! :D

    VastaaPoista